مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:252023-08-29اجتماعي

حال و هوای شلمچه و چذابه هشت روز مانده به اربعین


اقدامات گوناگونی در مرز شلمچه در شهرستان خرمشهر و مرز چذابه در شهرستان دشت آزادگان انجام شده تا زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بتوانند سفر خوب و پرباری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، بر اساس سنت همه ساله آیین باشکوه اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در روز بیستم صفر با حضور میلیونی و خیل عاشقان آن حضرت در شهر کربلای معلا برگزار می شود.

عاشقان حضرت سیدالشهدا(ع) برای حضور در آیین باشکوه اربعین حسینی در کربلا سر از پا نشناخته به سوی مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان رهسپار هستند تا به آرزوی خود یعنی زیارت قبر شش گوشه امام حسین دست یابند.

به منظور تردد بهتر زوار اربعین اقدامات گوناگونی از سوی دستگاه های مختلف در مرز شلمچه در شهرستان خرمشهر و مرز چذابه در شهرستان دشت آزادگان انجام شده تا زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بتوانند سفر خوب و پرباری داشته باشند.

اربعین جریان ساز معنویت در همین راستا دبیر ستاد مرکزی اربعین بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به لزوم گسترش فرهنگ شهید و شهادت و معرفی بیش از پیش شهدا به نسل جوان گفت: اربعین جریان ساز معونیت و شهادت طلبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای شلمچه و چذابه هشت روز مانده به اربعین

حال و هوای شلمچه و چذابه هشت روز مانده به اربعین