مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 08:362023-09-13سياسي

اما و اگرهای ذرت های آلوده در اسدآباد!


ذرت های فاسد در سیلوی اسدآباد به سرخط اخبار یکی دو روز گذشته رسانه های کشور تبدیل شده است؛ اخبار حاکی از آن است که 6 هزار تن ذرت در سیلوی این شهرستان فاسد شده که با تماس تلفنی رییس قوه قضاییه به دادگستری همدان اطلاع رسانی می شود و مورد پیگیری قرار می گیرد.

در این بین اما وزیر جهاد کشاورزی طی سفر یک روزه خود به همدان وجود ذرت آلوده در سیلوی استان را رد می کند و با قطعیت می گوید ذرت آلوده ای در همدان وجود ندارد .

اما اظهارات متناقض وزیر جهاد کشاورزی و رییس قوه قضاییه باعث ایجاد علامت سوال بزرگی در ذهن مردم می شود با این عنوان که بالاخره حق با کیست و چه کسی راست می گوید؟ ذرت ها آلوده شده اند و فاسدند یا سالم اند و قابل استفاده؟ *برای بررسی جوانب موضوع با ما همراه شوید، قضاوت با شما.

11 شهریور 1402 خبری مبنی بر دستور رییس قوه قضاییه برای تعیین تکلیف 13 هزار تن نهاده استراتژیک در معرض فساد در سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد در خبرگزاری میزان منتشر می شود.

خبری که حکایت از تماس تلفنی رییس قوه قضاییه با رییس دادگستری استان و دستور بررسی و بازدید فوری وضعیت سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد و نهاده های دامی استراتژیک دپو شده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای ذرت های آلوده در اسدآباد!

اما و اگرهای ذرت های آلوده در اسدآباد!