مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:002023-08-30سياسي

زائران اربعین در مرزهای خوزستان آموزش کمک های اولیه فرا گرفتند


معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خوزستان از ارائه آموزش چهره به چهره کمک های اولیه توسط مربیان این جمعیت در قرارگاه ها و مواکب مرزی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی طحان صبح امروز چهارشنبه در گفت وگویی رسانه ای بیان کرد: خود مراقبتی و خود امدادی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در این راستا آموزش های همگانی با رویکرد چهره به چهره برای زائران حسینی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه آموزش ها با برنامه ایجاد توان مهارتی و تبیینی در زائران انجام می گیرد، افزود: این برنامه در راستای برنامه های طرح ملی خادم که آموزش عموم مردم را برای ارتقای آمادگی بیشتر در مواجه با حوادث ایجاد خواهد کرد با مشارکت 32 مربی پایه و کمک های اولیه برگزار می شود.

طحان با بیان اینکه ارائه آموزش تا پایان ایام تشرف زائران به عتبات عالیات و پیاده روی اربعین سالار شهیدان ادامه دارد، تصریح کرد: مهمترین سرفصل های آموزشی به زائران ارائه شده شامل مخاطرات شایع تجمعات انبوه، گرمازدگی، کرونا ، مسمومیت، گزیدگی، سوختگی، برق گرفتگی، گرفتگی عضلانی، مراقبت از زخم، حمل مصدوم، احیای قلبی و ریوی و سایر سرفصل های کمک های اولیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اربعین در مرزهای خوزستان آموزش کمک های اولیه فرا گرفتند

زائران اربعین در مرزهای خوزستان آموزش کمک های اولیه فرا گرفتند