مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-29سياسي

35میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل روستایی اسلامشهر پرداخت شده است


طی سال گذشته 35 میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از مشاغل روستایی و خانگی در اسلامشهر پرداخت شده است.

- اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر گفت: طی سال گذشته 35 میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از مشاغل روستایی و خانگی در اسلامشهر پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین حبیبی، پیش از ظهر سه شنبه در آیین افتتاح همزمان هفت هزار طرح اشتغال آفرینی مورد حمایت صندوق کار آفرینی امید در سراسر کشور که با حضور محسن منصوری، معاون اجرایی رییس جمهور، اسلامشهر مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید، امام جمعه و دادستان اسلامشهر و محمد علی مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در یک واحد تولیدی در روستای چیچکلو برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دولت، راهبرد دولت مردمی آیت الله رییسی در خصوص رشد تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان اسلامشهر را مورد توجه دانست.

فرماندار اسلامشهر اظهار داشت: در سال گذشته 35 میلیارد تومان تسهیلات جهت حمایت از مشاغل روستایی و خانگی در اسلامشهر پرداخت شده است.

وی به بازدیدهای صورت گرفته از واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ شهرستان در قالب برنامه ابتکاری چهارشنبه ها با تولید اشاره کرد و گفت: در دو سال گذشته بیش از 70 مجموعه مورد بازدید قرار گرفت و بخش قابل توجهی از مسائل این واحدها برطرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل روستایی اسلامشهر پرداخت شده است

35میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل روستایی اسلامشهر پرداخت شده است