مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 17:102023-08-25بين الملل

وکیل سابق ترامپ: آمریکا دیگر کشور عادلی نیست


شهردار سابق نیویورک که در پرونده مربوط به تلاش برای لغو نتایج انتخابات 2020 همدست دونالد ترامپ شناخته شده گفت، به اعتقاد او ایالات متحده آمریکا دیگر «کشوری عادل» به حساب نمی آید.

- شهردار سابق نیویورک که در پرونده مربوط به تلاش برای لغو نتایج انتخابات 2020 همدست دونالد ترامپ شناخته شده گفت، به اعتقاد او ایالات متحده آمریکا دیگر کشوری عادل به حساب نمی آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رودی جولیانی، شهردار سابق شهر نیویورک، وکیل سابق دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا و از چهره های اصلی طرح تغییر نتایج انتخابات 2020 در ایالت جورجیا است.

او نیز یکی از 18 متهم دیگر پرونده مطرح شده در ایالت جورجیا در رابطه با تلاش دونالد ترامپ برای لغو نتایج انتخابات 2020 بود که خودش را روز چهارشنبه به زندان فولتون کانتی در این ایالت معرفی کرد و بعدا به قید وثیقه آزاد شد.

جولیانی نیز مانند ترامپ بعد از آزادی به قید وثیقه، مصاحبه ای را با شبکه خبری نیوزمکس انجام داد و در آن درباره تجربه بازداشت موقتش اظهار نظر کرد.

جولیانی که سابقاً وکیل و دادستان بود، گفت، برای او سخت بود که از مقام کسی که با مافیا در شهر نیویورک مبارزه می کند به جایی برسد که در زندان فولتون کانتی با او همانند یک گنگستر رفتار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل سابق ترامپ: آمریکا دیگر کشور عادلی نیست

وکیل سابق ترامپ: آمریکا دیگر کشور عادلی نیست