مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 14:552023-08-30سياسي

افراد متکی به اسلام و ملت را در انتخابات برگزینیم


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به درپیش بودن انتخابات گفت: به افرادی که به اسلام و ملت تکیه دارند و غرب را باور ندارند، رای دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای هفته دولت در مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) بوستان ولایت مرکز استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و همچنین هفته دولت، اظهار کرد: شهید رجایی دارای خصوصیتی بود که امیرالمومنین (ع) بیان کردند و این الگوی شخصیتی یک مسئول است.

آیت الله محمدی لایینی همچنین تصریح کرد: شهید رجایی در عین اینکه شبانه روز برای نظام کار می کرد خودش را مدیون مردم می دانست اما برخی ها شبانه روز از نظام طلبکار هم هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه امام حسین (ع) الگوی زیر بار ظلم و ذلت نرفتن را مطرح کرده است، گفت: در مقابل شاهد تفکراتی هستیم که می گویند اگر می خواهیم رشد کنیم باید در کنار گردن کلفت های دنیا باشیم که با تفکر شهید رجایی فاصله دارد.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری مراسم شهید رجایی نمادین و نمایشی نبوده و حقیقی است، با اشاره به انتخابات گفت: کسانی را باید انتخاب کنیم که تفکرشان اتکای به اسلام و ملت بوده و خودباور هستند نه کسانی که به غرب تکیه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد متکی به اسلام و ملت را در انتخابات برگزینیم

افراد متکی به اسلام و ملت را در انتخابات برگزینیم