مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 09:512023-08-28سياسي

لزوم ایجاد شهرک مهارت در استان یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدصالح جوکار صبح امروز در نشست اعضای  مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای استان  با بیان این که خیرین پشتوانه عظیمی در کشور هستند، اظهار کرد: خیرین ما در همه حوزه ها با هدف رفع مشکلات مردم ورود پیدا کرده اند و اقدامات ارزنده بسیاری انجام داده اند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به این که مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای می تواند ظرفیت های خوبی برای آموزش های مهارتی ایجاد کند، افزود: بازار کسب و کار بسیار مهم است و ارائه آموزش های مهارتی به نسل جوان می تواند بر آینده ی شخص و جامعه اثربخش باشد.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد در خصوص نحوه فعالیت مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای استان، گفت: فعالیت ها و اهداف این مجمع باید شفاف و به صورت مکتوب قابل ارائه باشد تا همه در جریان اقدامات این مجمع قرار گیرند.

جوکار با تاکید بر بحث استعدادیابی، خاطرنشان کرد: هر فردی استعداد انجام هر کاری را ندارد و اگر در کنار بحث آموزش فنی و حرفه ای، استعدادیابی نیز مورد توجه قرار گیرد قطعا خروجی بهتری خواهد داشت، اگر علاقه و استعداد با یکدیگر ممزوج شوند، فرد در انجام امور و پیشرفت در آن حوزه شغلی بسیار موفق تر عمل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد شهرک مهارت در استان یزد

لزوم ایجاد شهرک مهارت در استان یزد