مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-04اجتماعي

اجرای 2 کیلومتر شبکه آب در مرز باشماق مریوان


2 کیلومتر شبکه آب در مرز باشماق مریوان برای رفاه حال زائرین اربعین حسینی انجام شده است.

- محمد فرهاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در مریوان با اشاره به تأمین آب شرب پایدار در مرز باشماق برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی، اظهار داشت: علاوه بر انجام 2 کیلومتر شبکه آب، 8 کیلومتر خط انتقال آب و احداث مخزن 500 مترمکعبی آب نیز در مرز باشماق دست اجرا است که امیدواریم برای اربعین سال آینده به طور کامل اجرا و وارد مدار شود.

وی خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع بسته های پودر کلر در احجام مختلف برای کلرزنی تانکرهای آبرسانی سیار، نمونه گیری و پایش لحظه ای آب شرب توزیع شده در مرز باشماق از دیگر فعالیت های آبفا در راستای تأمین آب شرب سالم و بهداشتی در مرز باشماق بوده است.

  مدیرعامل شرکت آبفا کردستان تصریح کرد: در خصوص وضعیت کلرزنی و کیفیت آب شرب در مرز بین المللی باشماق مریوان، همه پارامترهای فیزیکی، شیمیایی، میکروبی، بیولوژی انجام و کلر و کدورت در محدوده استاندارد ملی 1053 است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در ادامه عنوان کرد: تجهیز 3 حلقه چاه، شستشوی مخازن و شبکه، تجهیز 8 چشمه حمام همراه با نصب آبگرمکن دیواری در پایانه مرزی باشماق و محل  مواکب زائرین اربعین حسینی و نصب 3 دستگاه کولر آبی صنعتی 50 هزار و شستشوی مستمر محوطه پایانه مرزی باشماق مریوان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 2 کیلومتر شبکه آب در مرز باشماق مریوان

اجرای 2 کیلومتر شبکه آب در مرز باشماق مریوان