مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 08:402023-09-06بين الملل

وزیر خزانه داری اوباما، سفیر واشنگتن در تل آویو می شود


کاخ سفید اعلام کرد که رییس جمهور آمریکا در بحبوحه مخالفت شدید جمهوری خواهان کنگره، وزیر خزانه داری پیشین را بعنوان نامزد احراز سمت سفیری این کشور در فلسطین اشغالی معرفی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده آمریکا، جک لو وزیر خزانه داری این کشور در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما را بعنوان گزینه واشنگتن برای سفارت ایالات متحده در اراضی اشغالی به مجلس سنا معرفی کرد.

روزنامه اسراییلی جروزالم پست در این خصوص نوشت، معرفی لو بعنوان نامزد سفیری آمریکا در سرزمین اشغالی به واسطه نقشی که او در تدوین برجام در سال 2015 ایفا کرده است، موجی از اعتراضات جمهوری خواهان کنگره را به همراه داشته است.

جک لو در بازه زمانی 2012 تا 2013 رییس ستاد کارکنان کاخ سفید و در بازه 2013 تا 2017 بعنوان وزیر خزانه داری ایالات متحده فعالیت داشت و در بازه زمانی 1998 تا 2001، یکی از اعضای کابینه بیل کلینتون رییس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا بوده است.

کاخ سفید در این خصوص اعلام کرد: او (جک لو) در دو دولت، رییس شورای امنیت ملی و دستیار ویژه بیل کلینتون بود.

طبق این گزارش، لو که یک یهودی سنتی است، جانشین تام نایدز از ایالت مینه سوتا می شود که در ماه ژوییه از سمت خود به عنوان سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی کناره گیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خزانه داری اوباما، سفیر واشنگتن در تل آویو می شود

وزیر خزانه داری اوباما، سفیر واشنگتن در تل آویو می شود