مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:402023-08-26ورزشي

اسدی: سیاست فدراسیون دوچرخه سواری جوانگرایی در تمام سطوح تیم ملی است


رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشور گفت: تور دوچرخه سواری کندوان برای اولین بار به صورت بین المللی در تقویم مسابقات جهانی گنجانده شد.

- رسول اسدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: خوشبختانه امسال یک روز هم در تقویم بین المللی اضافه شده و آنهم بیست و دومین دوره تور بین المللی کندوان است که برای اولین بار به صورت بین المللی و با حضور تیم هایی که در تور دوچرخه سواری آذربایجان شرکت خواهند کرد، برگزار شد.

وی گفت: در تور کندوان اجازه حضور به تمام تیم های داخلی را دادیم تا فرصت کسب امتیاز برای این تیم ها فراهم شود که برای اولین بار این مسابقات به شکل بین المللی برگزار می شود.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشور افزود: به خاطر تداخل بازی های آسیایی، مسابقات تور بین المللی ایران آذربایجان زمانش تغییر و به شهریور ماه انتقال یافت تا تقارنی با بازی های آسیایی نداشته باشد و  برای تیم ها این مسابقات فرصت خوبی برای تدارک بهتر جهت حضور در بازی های آسیایی محسوب شود.

وی گفت: متاسفانه امسال تعداد دوچرخه سوارانی که در مسابقات آسیایی حضور دارند کم است، اما سیاست فدراسیون در تمام سطوح جوانگرایی است و تمام فعالیت های فدراسیون بر اساس این سیاست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدی: سیاست فدراسیون دوچرخه سواری جوانگرایی در تمام سطوح تیم ملی است

اسدی: سیاست فدراسیون دوچرخه سواری جوانگرایی در تمام سطوح تیم ملی است