مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 00:202023-08-27اقتصادي

بانک های ناتراز تعیین تکلیف شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت که به ریاست سید ابراهیم رییسی برگزار شد، رییس جمهور بانک مرکزی را مکلف کرد با توجه به دستور ابتدای سال وی، - رییس جمهور به بانک مرکزی و وزارت اقتصاد ماموریت داد گزارش اجرای دستور وی مبنی بر ضرورت رفع ناترازی بانک ها و نیز عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات مسکن را تهیه و ارائه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت که به ریاست سید ابراهیم رییسی برگزار شد، رییس جمهور بانک مرکزی را مکلف کرد با توجه به دستور ابتدای سال وی، مبنی بر ضرورت رفع ناترازی بانک ها گزارش اولیه اجرای این دستور را در اولین جلسه هیئت دولت ارائه کند.

رییس کل بانک مرکزی به اتفاق وزیر اقتصاد، همچنین موظف شدند ظرف مدت 10 روز، از بانک هایی که به وظایف خود در خصوص پرداخت تسهیلات مسکن عمل نکرده اند، گزارشی تهیه و ارائه کنند.

رییسی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اهمیت موضوع تأمین مسکن برای دولت، به برگزاری ماهانه جلسات شورای عالی مسکن اشاره کرد و افزود: دولت تاکید دارد که نظام بانکی به مسئولیت های خود برای حل مسائل مردم عمل کند.

رییس جمهور همچنین با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی اربعین حسینی، آماده سازی زیرساخت ها و تسهیل این سفر برای زائرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های ناتراز تعیین تکلیف شوند

بانک های ناتراز تعیین تکلیف شوند