مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-20سياسي

مجلس با اجرای آزمایشی لایحه عفاف و حجاب به مدت سه سال


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی روز چهارشنبه، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی طبق اصل (85) قانون اساسی) در دستور کار قرار گرفت و از 201 نماینده حاضر در مجلس، - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اجرای آزمایشی لایحه عفاف و حجاب به مدت سه سال موافقت کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی روز چهارشنبه، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی طبق اصل (85) قانون اساسی) در دستور کار قرار گرفت و از 201 نماینده حاضر در مجلس، 152 نماینده به پیشنهاد آزمایشی این لایحه به مدت 3 سال رای موافق، 34 نماینده رای مخالف و 7 نماینده رای ممتنع دادند.

پیش از رای گیری موسی غضنفرآبادی رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درباره این لایحه گفت: این لایحه 15 ماده داشت، ولی مباحث فرهنگی در آن لحاظ نشده بود بر همین اساس 35 ماده در حوزه مباحث فرهنگی در این لایحه گنجانده شد تادستگاه ها اقداماتی را علیه جنگ روانی دشمن انجام دهند.

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: این لایحه در 5 فصل طراحی شده است که وظایف عمومی دستگاه های اجرایی، تکالیف اختصاصی دستگاه های اجرایی، وظایف عمومی و مسئولیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس با اجرای آزمایشی لایحه عفاف و حجاب به مدت سه سال

مجلس با اجرای آزمایشی لایحه عفاف و حجاب به مدت سه سال