مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-15سياسي

ضرورت تامین مسکن جامعه کارگری در شهرستان


نماینده مردم اردکان ضمن تاکید بر ایجاد شهرک مسکونی ویژه جامعه کارگری در شهرستان، تامین مسکن را از الزامات اجرایی برای افزایش امید در جامعه خواند و گفت: - ایسنا/یزد نماینده مردم اردکان ضمن تاکید بر ایجاد شهرک مسکونی ویژه جامعه کارگری در شهرستان، تامین مسکن را از الزامات اجرایی برای افزایش امید در جامعه خواند و گفت: مردمی کردن اقتصاد یکی از موثرترین راهکارهای توسعه پایدار کشور است.

محمدرضا دشتی اردکانی صبح امروز جمعه در جمع شورای مجتمع گندله سازی اظهار کرد: خدمت صادقانه و فعالیت مستمر به نفع مردم خط قرمز ما برای بکارگیری و حمایت از افراد است.

وی تأمین مسکن برای اقشار مختلف جامعه را یکی از الزامات اجرایی برای افزایش امید بین افراد جامعه عنوان کرد و افزود: با توجه به میزان درآمد کارمندان و کارگران، تأمین مسکن از جمله عوامل تأثیرگذار برای کمک به پس انداز و پشتوانه آینده جامعه کارگری است.

نماینده مردم اردکان، حل مسکن شهرستان را از جمله اولویت های اجرایی و در دستور کار دانست و گفت: این با مشارکت تمام عناصر اجرایی و مدیریتی انجام می شود و من به عنوان نماینده تمام مردم اردکان این موضوع را با جدیت دنبال کرده و می کنم.

دشتی با بیان این که ایجاد شهرک مسکونی ویژه جامعه کارگری از جمله مطالبات ما از دست اندرکاران اجرایی شهرستان، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تامین مسکن جامعه کارگری در شهرستان

ضرورت تامین مسکن جامعه کارگری در شهرستان