مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 19:352023-09-06سياسي

حضور مسئولان لشکری و کشوری در حماسه میلیونی جاماندگان اربعین + تصاویر


حضور مسئولان لشکری و کشوری در مراسم جاماندگان اربعین حسینی (ع)، در کنار خیل عظیم مردمی عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) امروز چهارشنبه 15 شهریور 1402، در جای جای کشورمان  برگزار شد.

از ساعات ابتدایی صبح روز اربعین، جمعیت جاماندگان از پیاده روی اربعین، به عشق سیدالشهدا، در مسیرهای از پیش تعیین شده در جای جای کشور، حاضر می شوند تا سیل خروشان حسینیان رقم بخورد.

در این مراسم مردمی، علاوه بر جاماندگان، خیلی از زائرانی که طی روزهای گذشته به کربلا مشرف شده اند، اما در در روز اربعین فرصت و امکان حضور نداشته اند نیز شرکت می کنند.

مسئولان ارشد کشور هم در کنار مردم در راهپیمایی جاماندگان اربعین حضور دارند، صبح امروز آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور به همراه جمعی از وزرا و مسئولین در مراسم جاماندگان اربعین حسینی در کنار مردم استان خراسان جنوبی حضور پیدا کرد و پای درد و دل زائران امام حسین (ع) نشست.

همچنین محمد مخبر معاون اول رییس جمهور نیز امروز در پیاده روی جاماندگان اربعین سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان، که از 6 صبح از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(س) آغاز شد، حضور یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مسئولان لشکری و کشوری در حماسه میلیونی جاماندگان اربعین + تصاویر

حضور مسئولان لشکری و کشوری در حماسه میلیونی جاماندگان اربعین + تصاویر