مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:572023-09-12سياسي

مراسم سنتی چهارپایه خوانی در مزار شیخان برگزار می شود


مراسم سنتی چهارپایه خوانی به مناسبت دهه سوم ماه صفر و همراه با آیین گرامیداشت حاج مرزوق کربلایی و حاج ملا حسین مولوی قمی، به همت مرکز افق مزار مقدس شیخان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، مرکز افق مزار مقدس شیخان با همکاری اداره کل روابط عمومی شهرداری قم، مراسم سنتی چهارپایه خوانی را به مناسبت ایام عزاداری رحلت حضرت پیامبر(ص) و شهادت امام مجتبی و امام رضا (علیهما السلام) برگزار می کند.

این ویژه برنامه به همراه آیین بزرگداشت حاج مرزوق کربلایی و حاج ملا حسین مولوی قمی، بنیانگذاران نوحه خوانی سنتی و آیین چهارپایه خوانی تدارک دیده شده است.

در این ویژه برنامه که طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود، حاج سید علی حسینی نژاد و جمعی از ستایشگران نوجوان برتر استان قم که در ویژه برنامه حسینیه معلی شبکه سه سیما نیز حضور یافته و به اجرای برنامه پرداخته بودند، مداحی و مرثیه سرایی می کنند.

مراسم سنتی چهارپایه خوانی مذکور در روزهای یاد شده و از ساعت 17 در محوطه بیرونی مزار مقدس شیخان در خیابان ارم برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم سنتی چهارپایه خوانی در مزار شیخان برگزار می شود

مراسم سنتی چهارپایه خوانی در مزار شیخان برگزار می شود