مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-01اقتصادي

الحاق اراضی خارج از محدوده شهر زنجان به تعویق افتاد


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان از به تعویق افتادن موضوع الحاق اراضی خارج از محدوده شهر زنجان به محدوده شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید خلجی روز جمعه در نشست با ندیران عامل و اعضای هیئت مدیره برخی از تعاونی ها در خصوص پیشنهادهای ارائه شده مبنی بر الحاق اراضی خارج از محدوده شهر زنجان به محدوده شهر، گفت: به توجه به اجماع نرسیدن پیشنهادات، موضوع مذکور به جلسه آتی و تبیین شرایط برای اعضا موکول شد.

وی با تاکید بر اینکه علی رغم نظر کارشناسان امر بر نداشتن توجیه فنی و کارشناسی موضوع افزایش محدوده شهر، اظهار کرد: رفع مشکلات اعضای برخی از تعاونی های مسکن شهر زنجان که اقدام به خرید اراضی زراعی خارج از محدوده قانونی شهر کرده اند و نیز جلوگیری از سوءاستفاده و انتفاع شخصی برخی افراد سودجو از شرایط فعلی در راستای منافع عموم مردم، جزو اولویت ها و دغدغه های مدیریت عالی استان است.

این مسئول با یادآوری اینکه طی سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان و تشکیل جلسه با تعدادی از اعضای تعاونی های یاد شده، چارچوب و مبانی قانونی و توجیه پذیر، توافق در راستای الحاق اراضی خارج از محدوده به محدوده قانونی شهر و تجربه سایر استان ها تشریح شد، خاطرنشان کرد: پیرو این جلسه و با تاکید استاندار زنجان، جلسه ای در همین راستا برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق اراضی خارج از محدوده شهر زنجان به تعویق افتاد

الحاق اراضی خارج از محدوده شهر زنجان به تعویق افتاد