مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:502023-08-23دانش

آموزش «نرم افزار EXCEL در شیمی»


انجمن علمی دانشجویی شیمی دانشگاه الزهرا (س) با همکاری انجمن های علمی دانشجویی سراسر کشور و اتحادیه علمی دانشجویی شیمی ایران، کارگاه آموزش «نرم افزار EXCEL در شیمی» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی شیمی دانشگاه الزهرا (س) با همکاری انجمن های علمی دانشجویی سراسر کشور و اتحادیه علمی دانشجویی شیمی ایران، کارگاه آموزش نرم افزار EXCEL در شیمی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه 4، 6 و 8 شهریور ماه ساعت 17 الی 19، با تدریس مائده نوری ـ دانشجوی دکتری شیمی تجزیه دانشگاه الزهرا (س)، به صورت آنلاین در بستر اسکای روم برگزار می شود.

آشنایی با محیط اکسل و ویژگی های آن ، معرفی انواع ورودی های سلول و شیوه ورود و ثبت اطلاعات در کاربرگ ، معرفی زبانه ها و نوار ابزار ، ذخیره و بازیابی کارپوشه ها انواع فایل های ذخیره سازی ، توابع استایل ها و فرمول نویسی ، توابع پرکاربرد مانند جمع میانگین، انحراف استاندارد ، تابع شرطی IF برای محاسبات شرطی در اکسل آشنایی با انواع نمودارها و کاربردهای هر یک ، رسم نمودارهای ترکیبی برای نمایش چندین متغیر ، قالب بندی نمودارها و تنظیمات آن ، آزمون های آماری با استفاده از اکسل ، آنالیز آماری با استفاده از اکسل ، محاسبه میانگین و انحراف استاندارد ، حداقل مربعات و منحنی کالیبراسیون ، محاسبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش «نرم افزار EXCEL در شیمی»

آموزش «نرم افزار EXCEL در شیمی»