مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 19:552023-08-24اقتصادي

افتتاح 203 واحد مسکن معلولین در سیستان و بلوچستان


با حضور استاندار سیستان و بلوچستان 203 واحد مسکونی و 136 طرح اشتغال محور ویژه توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سطح استان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، در نخستین رو از هفته دولت 203 واحد مسکونی و 136 طرح اشتغال محور ویژه توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی به صورت هم زمان توسط استاندار سیستان و بلوچستان در سطح استان به بهره برداری رسید.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات مجموعه بهزیستی استان اظهار داشت: تمام تلاش ما برای رسیدن محرومین به استانداردها و ارتقاء کیفیت زندگی آنان است و باید در این راه به نقطه ای رسیده باشیم که دیگر هیچ معلولی دغدغه مسکن را نداشته باشد و برای رسیدن به این مهم نیازمند تلاش جدی همه مسئولان هستیم.

عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان نیز در این آیین بیان کرد : یکی از مهم ترین فاکتور های توانمند سازی و بهبود معیشت خانواده های تحت پوشش بهزیستی به ویژه خانواده های دارای معلول و ایتام ساخت مسکن مناسب می باشد که سازمان بهزیستی با همراهی نهاد های همکار و تخصیص تسهیلات بلاعوض برای مددجویان واجد شرایط، بستر خانه دار شدنشان را تسهیل می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 203 واحد مسکن معلولین در سیستان و بلوچستان

افتتاح 203 واحد مسکن معلولین در سیستان و بلوچستان