مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-04سياسي

بازدید وزیر راه و کمیسیون عمران مجلس از پروژه ساخت جاده خاش - زاهدان


نماینده خاش درمجلس با اشاره به تعطیلی پروژه خاش -زاهدان گفت : وزیر راه و شهرسازی و اعضای کمیسیون عمران ، در نیمه دوم شهریور ، از پروژه خاش - زاهدان بازدید خواهند کرد.

- اسماعیل حسین زهی نماینده خاش در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس گفت : محور خاش-زاهدان از جمله محورهایی است که به دلیل حجم بالای ترافیکی و نیز تردد زیاد خودروهای حامل قاچاق سوخت و انسان و همچنین طولانی بودن مسافت میان شهرها شاهد وقوع حوادث ناگوار رانندگی و خسارت های فراوان جانی و مالی است.

  وی با بیان اینکه پروژه مذکور پنچ قطعه است، افزود: قطعه اول پروژه خاش - زاهدان که مجری آن یک شرکت خصوصی بوده، به اتمام رسیده است، قطعه دوم ، مجری آن یک شرکت خصولتی زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی بوده که پروژه نیمه تمام است ، قطعه سوم نیزیک شرکت خصوصی ، مجری آن است که پروژه درحال اجرا است ، قطعه چهارم ، پروژه همچنان تعیین تکلیف نشده است و قطعه پنجم که به مسافت 43 کیلومتراست بیشترین حجم تصادفات را دارا است ، به حالت تعطیل درآمده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: با توجه به گذشت نزدیک به 2 سال از کلنگ زنی احداث این محور ، متأسفانه پروژه پیشرفت مطلوبی نداشته وهم اکنون نیز متوقف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر راه و کمیسیون عمران مجلس از پروژه ساخت جاده خاش - زاهدان

بازدید وزیر راه و کمیسیون عمران مجلس از پروژه ساخت جاده خاش - زاهدان