مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 09:002023-08-31سياسي

پیش بینی حضور 4 میلیون نفر در مراسم جاماندگان اربعین تهران


مدیرکل امنیتی استانداری تهران با بیان این که یک هزار و 300 موکب مردمی به راهپیمایان جاماندگان اربعین در تهران خدمت رسانی می کنند، از پیش بینی حضور 4 میلیون نفر در این مراسم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید کمال سادات صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مراسم جاماندگان اظهار داشت: مسیرهای پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) از میدان آیینی امام حسین (ع) با قرائت زیارت شریف اربعین آغاز می شود.

وی گفت: این پیاده روی به مسافت 15 کیلومتر به مقصد حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می شود.

سادات ادامه داد: در طول مسیر استقرار یک هزار و 300 موکب مردمی با خدمات متنوع جهت خدمت به راهپیمایان تدارک دیده شده است و مواکب ام البنین (ع) جهت ارائه خدمات به بانوان و کودکان به منظور استراحت بانوان و فرزندان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امنیتی استانداری تهران بیان کرد: مواکب پزشکی و سلامت در طول مسیر تدارک دیده شده که به خدمات رایگان خواهند پرداخت و موکب های فرهنگی، ایستگاههای صلواتی و غیره از جمله تدارکات خدمت به زائرین است.

سادات گفت: درب تکایا مساجد و حسینیه ها به روی شرکت کنندگان در پیاده روی جاماندگان اربعین باز خواهد بود و امسال پیش بینی حضور تقریبی چهار میلیون زائر جاماندگان اربعین حسینی پیش بینی شده که در مسیرهای خیابان 17 شهریور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی حضور 4 میلیون نفر در مراسم جاماندگان اربعین تهران

پیش بینی حضور 4 میلیون نفر در مراسم جاماندگان اربعین تهران