مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 19:002023-08-25سياسي

عزت امروز ایران اسلامی در عرصه های بین المللی نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت است


عزت، عظمت، سربلندی و سرافرازی کنونی مردم ایران اسلامی را در عرصه های بین الملی ببیند که دلاور مردان کشورمان اجازه ورود بیگانگان به وجبی از خاک و آب و آسمان ایران را نمی دهند و اگر کسی به خود اجازه ورود بدهد همانند کشتی انگلیسی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تاکستان، حجت الاسلام اکبری در خطبه های نماز جمعه این هفته تاکستان که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در قرآن کریم آمده گرامی ترین شما نزد خداوند با تقوی ترین شما است.

انسان اگر تقوا داشته باشد برکات زمین و آسمان نصیبش می شود.

وی با اشاره به سالگرد حمله متفقین به ایران در سال 13320، گفت: با اینکه رضا شاه اعلام بی طرفی کرده بود اما متفقین به ایران حمله کردند و در عرض چند ساعت تمام توان نیروی دریایی ایران را از بین بردند و در روز چهارم شهریور 1320 تمام شهرهای ایران از جمله قزوین بمباران شد.

امام جمعه موقت تاکستان خاطرنشان کرد: روز پنجم شهریور دولت وقت رضا شاه دستش را به نشانه تسلیم بالا برد ولی متفقین دست از تجاوز و بمباران شهرهای ایران برنداشتند.

این تجاوزات ادامه پیدا کرد تا جایی که متفقین رضا شاه را تهدید به استعفا کردند و به او گفتند اگر استعفا ندهی تهران را هم مانند شهرهای دیگر تصرف خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت امروز ایران اسلامی در عرصه های بین المللی نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت است

عزت امروز ایران اسلامی در عرصه های بین المللی نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت است