مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:312023-08-29سياسي

12 موکب در استان مرکزی آماده پذیرای زائران اربعین حسینی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، مصطفی مرزبان  ظهر امروز در  نشستی که با مصطفی فاطمی مدیر کل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی اظهار کرد: با توجه به ویژگی و موقعیت جغرافیایی این استان و قرار گرفتن در محورهای مواصلاتی، هر ساله  زائران بسیاری  برای زیارت امام حسین (ع) و شرکت در همایش پیاده روی حسینی از این مسیر عبور می کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی ادامه داد: 12 واحد پذیرایی و مجتمع گردشگری در سطح استان با برپایی موکب در مقابل این واحدها ارائه خدمت به زائران می دهند.

مرزبان گفت: این موکب ها شامل موکب در مقابل مجتمع تفریحی گردشگری آیلند ورودی استان از تهران، موکب قزل پارک در اراک، سرو در مسیر سلچگان، پارسیان در کمربندی جنوبی شهر اراک، موکب مقابل دانشگاه پیام نور، موکب توره در مسیر اراک- بروجرد، موکب مسیر اراک - بروجرد مقابل رنگ روناس اراک و همچنین موکب مهاجران و موکب ساوه همدان و شهرستان ساوه و منطقه نمونه گردشگری گردو از موکب های هستند که با همکاری و همیاری تاسیسات گدشگری استان برپاشده و به مسافران و زائران خدمات ارائه می دهند.

وی با اشاره به اینکه امکانات سرویس های بهداشتی وسیعی را در طول مسیر فراهم شده است افزود: بنر اطلاع رسانی در خصوص دریافت شکایات و نظرات مردمی مقابل تمامی این تاسیسات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 موکب در استان مرکزی آماده پذیرای زائران اربعین حسینی است

12 موکب در استان مرکزی آماده پذیرای زائران اربعین حسینی است