مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-12سياسي

مشوق مالیاتی مجلس برای هدایت مبادلات در مرز ها به چارچوب رسمی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص لایحه دو فوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان را بررسی کرده و ماده .

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کالا های وارداتی از طریق مبادلات مرزنشینی در مرحله ترخیص کالا را مشمول پرداخت صرفا 50 درصد میزان عوارض و مالیات بر ارزش افزوده تعیین شده برای رویه تجاری کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص لایحه دو فوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان را بررسی کرده و ماده 2 این لایحه را به تصویب رساندند.

بر اساس ماده 2 این لایحه، به منظور هدایت تدریجی مبادلات غیررسمی در مرز ها به چارچوب تجارت رسمی، کالا های وارداتی موضوع این ماده از طریق مبادلات مرزنشینی در مرحله ترخیص کالا و در مقابل ورود قطعی کالا صرفاً مشمول پرداخت پنجاه درصد (50%) میزان عوارض و مالیات بر ارزش افزوده تعیین شده برای رویه تجاری هستند و در سال اول اجرای این قانون از سایر عوارض و مالیات ها معاف می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشوق مالیاتی مجلس برای هدایت مبادلات در مرز ها به چارچوب رسمی

مشوق مالیاتی مجلس برای هدایت مبادلات در مرز ها به چارچوب رسمی