مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:202023-08-29اقتصادي

پلدختر تا پایان امسال از نظر گازرسانی سبز می شود


مدیرعامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: تا پایان سال جاری پلدختر سبز خواهد شد، همچنین تمامی روستاهای فاقد گاز شهرستان پلدختر را تا دهه فجر 1403 گازرسانی خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، صبح امروز و در ششمین روز از هفته دولت، آیین افتتاح گازرسانی به 9 روستا و 4 واحد خانگی، تولیدی، کشاورزی این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان در این مراسم اظهار کرد: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر 320 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

کرم گودرزی با اشاره به کلنگ زنی به 41 روستای محور قلعه نصیر پلدختر، بیان داشت: این طرح با اعتباری بالغ بر 420 میلیارد ریال اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان پلدختر 165 روستای واحد گازرسانی داریم که از این تعداد 114 روستا از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: گازرسانی به 10 روستا را در دست اقدام داریم، همچنین 40 روستا را در حال انعقاد و یک روستا را نیز در دست مطالعه است.

گودرزی با بیان اینکه پلدختر یکی از شهرستان هایی است که از نظر زیرساختی بسیار ضعیف بود، افزود: با این وجود با تلاش طی 2 سال اخیر زیرساخت های لازم را برای گازرسانی را از طریق در 2 فاز فراهم کرده ایم.

  مدیرعامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: تا پایان سال جاری پلدختر سبز خواهد شد، همچنین تمامی روستاهای فاقد گاز شهرستان پلدختر را تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلدختر تا پایان امسال از نظر گازرسانی سبز می شود

پلدختر تا پایان امسال از نظر گازرسانی سبز می شود