مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 16:052023-09-19حوادث

کشف مواد مخدر بلعی در بردسکن


فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن از کشف دو کیلو و 200 گرم تریاک از معده یک متهم زن و مرد در این شهرستان خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، سرهنگ محمود مختاری در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بردسکن حین کنترل خودروهای عبوری محور بردسکن به سبزوار به زوج جوانی که مسافر یک دستگاه خودروی سواری و عازم استان های شمالی کشور بودند مظنون و آنها را به منظور بررسی بیشتر به مقر انتظامی هدایت کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی های به عمل آمده از وضعیت این زن و مرد جوان دریافتند که متهمان اقدام به حمل مواد مخدر به صورت بلع و انباری کرده اند.

 این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته توسط ماموران انتظامی 2 کیلو و 200 گرم تریاک که در معده هر دو متهم انباری شده بود کشف شد.

 فرمانده انتظامی بردسکن با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

سرهنگ محمود مختاری در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بردسکن حین کنترل خودروهای عبوری محور بردسکن به سبزوار به زوج جوانی که مسافر یک دستگاه خودروی سواری و عازم استان های شمالی کشور بودند مظنون و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف مواد مخدر بلعی در بردسکن

کشف مواد مخدر بلعی در بردسکن