مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-19دانش

تولید نوشیدنی های پست بیوتیک توسط محققان دانشگاهی


محقق ایرانی با ارائه تکنولوژی تولید نوشیدنی های پست بیوتیک موفق به کسب مدال نقره اختراعات ژنو-سوییس در سال 2023 و عنوان «مخترع برتر» از سوی فدراسیون بین المللی مخترعین شد.

- محقق ایرانی با ارائه تکنولوژی تولید نوشیدنی های پست بیوتیک موفق به کسب مدال نقره اختراعات ژنو-سوییس در سال 2023 و عنوان مخترع برتر از سوی فدراسیون بین المللی مخترعین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقه اختراعات ژنو-سوییس یکی از مهم ترین رویدادهای بین المللی در زمینه اختراعات است که به صورت سالیانه توسط فدراسیون بین المللی مخترعین با شرکت صدها مخترع از سراسر جهان برگزار می شود.

نگین حسین زاده، دانشجوی کارشناسی ارشد علوم و صنایع غذایی به راهنمایی دکتر عزیز همایونی­ راد استاد دانشگاه علوم پزشکی تبریز با معرفی اختراع خود موفق به کسب مدال نقره اختراعات ژنو-سوییس در سال 2023 شده است.

در این اختراع، تکنولوژی تولید نوشیدنی های پست بیوتیک ارائه شده است که علاوه بر رفع محدودیت های استفاده از پروبیوتیک ها منجر به تولید یک محصول فراسودمند شده که به سلامت هر چه بیشتر مصرف کنندگان منجر خواهد شد.

مصرف روزانه آب و نوشیدنی های سالم برای عملکرد صحیح بدن مانند تنظیم دمای بدن، دفع مواد زائد و پیشگیری از یبوست امری حیاتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نوشیدنی های پست بیوتیک توسط محققان دانشگاهی

تولید نوشیدنی های پست بیوتیک توسط محققان دانشگاهی