مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 10:452023-08-26اقتصادي

70 معدن راکد در کشور فعال شد


دومین مزایده بزرگ معدنی برگزار شد که در آن، 700 معدن واگذار شد، 70 معدن راکد هم فعال شده است و تدوین برنامه جامع معدن هم رو به پایان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از صدا و سیما عباس علی آبادی با حضور در برنامه گفت وگوی ویژه خبری به تشریح برنامه های وزارت صمت پرداخت.

  سوال: از همین گزارش و تولید انبوه خودرو های برقی در کشور آغاز کنیم و خبری که در مقدمه به آن اشاره داشتیم در بازه های زمانی مختلف ما شاهد رونمایی از خودرو های برقی بودیم، ولی می بینیم که ما شاهد تولید انبوه آن نبودیم در زمان های گذشته.

از زمان تصدی شما در وزارت صمت، یکی از برنامه ریزی های شما روی تولید صادرات محور بوده است در حوزه های مختلف از جمله خودرو های برقی، چرا تمرکز کردید روی خودروی برقی؟ چرا خودروی برقی؟ علی آبادی: چرا نکنیم؟ خودرو های برقی دیگر امروز خودرو های آینده نیستند، الان خودروی روز هستند در دنیا، ما اگر بخواهیم به فناوری های روز دنیا اعتنا بکنیم و همراه با آن ها و جلوتر از آن ها حتی انشاالله در آینده حرکت بکنیم باید متوجه این تحولات باشیم.

ما در دنیا تحولات بزرگی را در دست اقدام می بینیم، ما در گذشته شاید مثلا انقلاب صنعتی اول تا انقلاب صنعتی دوم حدود مثلا یک قرن طول کشید، ولی الان تحولات خیلی سریعتر دارد انجام می شود، انقلاب صنعتی دوم در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 معدن راکد در کشور فعال شد

70 معدن راکد در کشور فعال شد