مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-05سياسي

هنرنمایی هنرمندان محور مقاومت در موکب هیأت هنر و رسانه قم +عکس و فیلم


موکب هنر و رسانه قم در پنجمین تجربه و نذر هنری خود هم آوایی با هنرمندان جبهه مقاومت برای حضور در طریق الحسین(ع) را برای ارائه خدمات هنری به زائران برگزیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جمعی از هنرمندان انقلابی کشور در کنار هنرمندان جبهه مقاومت در موکب هنر و رسانه قم حضور یافته و از جمعه پانزدهم ماه صفر تا پایان امروز سه شنبه 19 ماه صفر در عمود 785 مشغول به ارائه خدمت به زائران حماسه پیاده روی اربعین 1445 هستند.

چاپ حرارتی رنگی با استفاده از 20 نوع طرح جذاب مانند فرماندهان شهید جبهه مقاومت و اسامی و شعارهای اربعینی برای نقش بستن روی پارچه و اقلام دیگر مانند چفیه، چادر، پیراهن،کلاه،کوله، روسری، جانماز و چتر در این موکب انجام می شود.

در کنار چاپ نقوش رنگی، با حضور اساتید به نام گرافیست آثار بدیع اربعینی خلق  و همچون سال های گذشته به عتبات عالیات و برخی مواکب عراقی حوزه مقاومت اهدا خواهد شد.

همچنین نمایشگاهی از آثار هنرمندان کشورهای مقاومت در محکومیت جسارت به حریم نورانی قرآن کریم در محل موکب برپا شده است و امکان گرفتن عکس یادگاری با ماکت شهدای جبهه مقاومت نیز در موکب فراهم شده که این اقدام مورد استقبال زائران قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرنمایی هنرمندان محور مقاومت در موکب هیأت هنر و رسانه قم +عکس و فیلم

هنرنمایی هنرمندان محور مقاومت در موکب هیأت هنر و رسانه قم +عکس و فیلم