مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 07:072023-09-20ورزشي

بیانیه هایی علیه ضرب وشتم خبرنگار ورزشی توسط رییس هیئت کشتی سنندج


خانه مطبوعات و رسانه های کردستان و همچنین انجمن خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی استان، به طور جداگانه با صدور بیانیه هایی، ضرب و شتم خبرنگار ورزشی استان توسط رییس هیئت کشتی شهرستان سنندج را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرید عدنانی، رییس هیئت کشتی شهرستان سنندج در اقدامی سوال برانگیز عادل خلیلیان سردبیر و خبرنگار پایگاه خبری کردستان ورزشی را در محل اداره ورزش و جوانان مورد ضرب و شتم قرار داد.

به دنبال این عمل خانه مطبوعات و رسانه های کردستان و همچنین انجمن خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی استان کردستان، به طور جداگانه بیانیه های را در حمایت از خبرنگار مضروب صادر کردند.

در بیانیه محکومیت خانه مطبوعات کردستان برای برخورد فیزیکی با خبرنگار ورزشی در استان آمده است: رفتار مذموم رییس هیات کشتی شهرستان سنندج با خبرنگار هفته نامه کردستان ورزشی و دبیر سرویس ورزشی هفته نامه سیروان، توهین محرز به ساحت مقدس و خطیر خبرنگاری است که به شدت از سوی هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان کردستان محکوم اعلام می شود.

  توهین و اهانت کلامی و رفتاری به جناب آقای عادل خلیلیان خبرنگار ورزشی هفته نامه سیروان، مدیرمسئول و سردبیر هفته نامه کردستان ورزشی دل همه اهالی رسانه استان کردستان را به درد آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه هایی علیه ضرب وشتم خبرنگار ورزشی توسط رییس هیئت کشتی سنندج

بیانیه هایی علیه ضرب وشتم خبرنگار ورزشی توسط رییس هیئت کشتی سنندج