مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 16:152023-08-23سياسي

حصار کارگاهی پیرامون مجلس جمع آوری و معابر پیرامونی تعریض می شود


شهردار منطقه 12 در نشست هم اندیشی با مدیرکل عمرانی و پشتیبانی مجلس شورای اسلامی از جمع آوری حصار کارگاهی ضلع جنوب و شرق ساختمان مجلس و تعریض معابر پیرامونی آن با هدف روان سازی ترافیک خبر داد.

- شهردار منطقه 12 در نشست هم اندیشی با مدیرکل عمرانی و پشتیبانی مجلس شورای اسلامی از جمع آوری حصار کارگاهی ضلع جنوب و شرق ساختمان مجلس و تعریض معابر پیرامونی آن با هدف روان سازی ترافیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انارکی محمدی، شهردار منطقه 12 در دیدار با ظهوری منش، مدیرکل عمرانی و پشتیبانی و موسوی فر، مدیر طرح توسعه مجلس شورای اسلامی در حوزه تعریف پروژه های عمرانی و ترافیکی حول مجلس شورای اسلامی به بحث و بررسی پرداختند.

انارکی محمدی در این دیدار درباره جمع آوری حصار کارگاهی ضلع جنوب و شرق ساختمان مجلس گفت وگو کرده و مقرر شد در یک بازه زمانی مشخص این امر به نتیجه برسد.

وی همچنین از تعریض کامل خیابان های ضلع شرقی و جنوبی پیرامون ساختمان مجلس خبر داد و گفت: این پروژه با هدف کاهش بار تراقیک موجود در این خیابان ها به انجام خواهد رسید.

شهردار منطقه 12 با تأکید بر تداوم جلسات حوزه عمران و ترافیک با مدیران ارشد مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این جلسات تا اجرای کامل توافقات، طی هفته جاری در کارگروهی فنی ادامه خواهد داشت؛ چراکه بدون شک اجرای کامل این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حصار کارگاهی پیرامون مجلس جمع آوری و معابر پیرامونی تعریض می شود

حصار کارگاهی پیرامون مجلس جمع آوری و معابر پیرامونی تعریض می شود