مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 18:152023-09-21اجتماعي

اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون آموزگاری در گلستان


مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون آموزگاری و نحوه اعتراض به نمره آزمون خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون آموزگاری و نحوه اعتراض به نمره آزمون خبر داد.

سیدرضا نظری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: نتایج نهایی آزمون آموزگاری داوطلبان گلستانی از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است و متقاضیان چنانچه در ردیف قبول شدگان نهایی قرار گرفته اند به منظور طی سایر مراحل استخدام مطابق مفاد اطلاعیه منتشر شده اقدام کنند.

وی تعداد کل داوطلبان شرکت در آزمون آموزگاری استان گلستان را یک هزار و 594 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 626 نفر پذیرفته شده اند که 60 درصد آنها از آقایان و 40 درصد از بانوان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ادامه داد: پذیرفته شدگان آزمون آموزگاری از اول مهر شروع به کار خواهند کرد و هم زمان در دوره های آموزش روش تدریس دانشگاه فرهنگیان نیز شرکت می کنند.

نظری با بیان اینکه مطابق دفترچه آزمون مشاغل دبیری افرادی که در آزمون آموزگار ابتدایی شرکت کرده اند در صورت دارا بودن شرایط می توانستند در آزمون دبیری نیز شرکت کنند، گفت: پذیرفته نهایی آزمون آموزگار ابتدایی چنانچه در ردیف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون آموزگاری در گلستان

اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون آموزگاری در گلستان