مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:202023-08-29اقتصادي

بهره برداری از 274 میلیارد ریال پروژه مخابراتی در سقز آغاز شد


274 میلیارد ریال پروژه مخابراتی به مناسبت هفته دولت در شهرستان سقز افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، امروز بیش از 274 میلیارد ریال پروژه مخابراتی به مناسبت هفته دولت و با حضور فرماندار، مسوولین ادارات در شهرستان سقز افتتاح شد.

بخشی از پروژه های به بهره برداری رسیده شامل توسعه ADSL و سوییچ به میزان 216 پورت در صالح آباد، مرکز بعثت، شهرک دانشگاه و سرچشمه، ایجاد مرکز جدید سوییچ و ارائه اینترنت ADSL در روستای اسلام آباد با اعتبار 2میلیارد و520 میلیون ریال است.

براساس این خبر، نصب و راه اندازی تکنولوژی 4G بر روی دو سایت روستایی قلقله ترجان و کچل منگان با اعتبار 30 میلیارد ریال و راه اندازی باند TD-LTE در دو سایت بنت الهدی و میدان معلم سقز با سرمایه گذاری 70 میلیارد ریال از پروژه های حوزه شبکه ارتباطات سیار است که بهره برداری شده اند.

این خبر می افزاید: ایجاد دو سایت جدید شهری در پارک لاله و شهرک دانشگاه با مجموع میزان سرمایه گذاری 130 میلیارد ریال از دیگر پروژه های افتتاح شده در شهرستان سقز هستند.

نصب و راه اندازی و برگردان CWDM و رادیو به تعداد هفت دستگاه در روستاهای کچل منگان، قلقله ترجان، غلام علی ، قره گویزه، گردیگلان با صرف اعتبار 11میلیارد و 500 میلیون ریال از پروژه های مخابراتی منطقه کردستان است که به مناسبت هفته دولت مورد بهره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 274 میلیارد ریال پروژه مخابراتی در سقز آغاز شد

بهره برداری از 274 میلیارد ریال پروژه مخابراتی در سقز آغاز شد