مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 17:352023-09-14سياسي

مهمترین هدف بسیج سازندگی، حل مشکلات مردم است/ تسریع در روند خدمت رسانی به مردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رییس سازمان بسیج سازندگی و مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ثارالله استان کرمان در نشست مشترک با مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان، - رییس سازمان بسیج سازندگی استان کرمان گفت: تفاهم و همکاری دو جانبه بسیج سازندگی و دستگاه های اجرایی استان، روند خدمات رسانی به مردم را سرعت می بخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رییس سازمان بسیج سازندگی و مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ثارالله استان کرمان در نشست مشترک با مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان، حل مشکلات جامعه عشایری را نوید داد و گفت: تفاهم و همکاری دو جانبه بسیج سازندگی و دستگاه های اجرایی روند خدمات رسانی به مردم را سرعت می بخشد.

علی اکبر شاهرخی، مهمترین هدف بسیج سازندگی استان کرمان را حل مشکلات مردم عنوان کرد و افزود: جامعه عشایری می تواند یکی از هدف گذاری های خدمت رسانی در قالب طرح های مختلف اجرایی باشد.

او بر لزوم تعامل هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی با هدف تسریع روند کار تاکید کرد و گفت: ظرفیت های بسیج سازندگی و دستگاه های اجرایی وقتی در کنار یکدیگر قرار گیرند، یقیناً سرعت کار برای حل مشکلات مردم افزایش خواهد یافت.

* بسیج سازندگی، حامی جامعه عشایری در ادامه مدیرکل امور عشایر جنوب استان کرمان نیز بر ضرورت تامین زیرساخت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین هدف بسیج سازندگی، حل مشکلات مردم است/ تسریع در روند خدمت رسانی به مردم

مهمترین هدف بسیج سازندگی، حل مشکلات مردم است/ تسریع در روند خدمت رسانی به مردم