موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:112023-09-11اقتصادي

سالن های بی استفاده نمایشگاه بین المللی زنجان برای درآمدزایی واگذار می شود


رضا قندیلی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان از تعریف مکان برای مشاغل در نمایشگاه کاسپین خبر داد و اظهار کرد: این مکان به صورت رایگان در اختیار مشاغل و کسب و کارهای خرد قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان افزود: با همکاری اداره کل میراث، فضایی هم در اختیار فعالان صنایع دستی که توان حضور در نمایشگاه را ندارند قرار گرفته که عمل به مسوولیت اجتماعی به شمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه کاسپین درآمد چندانی هم ندارد، تصریح کرد: نمایشگاه اقدام به کارآفرینی برای 39 نفر و ایجاد اشتغال برای 25 نفر کرده و در واقع در حوزه کارآفرینی و توسعه و تجارت هم فعال است.

قندیلی با بیان اینکه تاکنون کاسپین تسهیلاتی در دولت در قبال اقدامات انجام شده دریافت نکرده است، ادامه داد: این در حالی است که این شرکت در حوزه های دیگر هم به مسؤولیت اجتماعی خود عمل کرده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان با تاکید بر اینکه تلاش برای برندسازی نمایشگاه کاسپین به عنوان نخستین نمایشگاه تخصصی در سطح کشور، ادامه داد: باید از این فرصت و بستر ایجاد شده در این حوزه به نحو احسن استفاده شود و هر نوع سرمایه گذاری در این نمایشگاه بازخورد اجتماعی و اقتصادی به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن های بی استفاده نمایشگاه بین المللی زنجان برای درآمدزایی واگذار می شود

سالن های بی استفاده نمایشگاه بین المللی زنجان برای درآمدزایی واگذار می شود