مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:102023-08-30سياسي

حل مشکل تامین زمین نهضت ملی مسکن در شهرستان سرخه


استاندار سمنان از حل مشکل تامین زمین نهضت ملی مسکن در شهرستان سرخه خبر داد و گفت: وجود وحدت، همدلی، صمیمیت و انسجام موجود در بین مسئولان استان و مردم، - مهمترین پتانسیل و ظرفیت در این استان است.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان 8 شهریور 1402 در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان سرخه با تقدیر از تلاش ها و پیگیری های نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در خصوص انجام دو پرواز رفت و برگشت اربعین از فرودگاه بین المللی شهدای سمنان از سرخه به عنوان شهرستانی با پتانسیل بالای معدنی نام برد و اظهار کرد: بحث یک درصد حقوق معادن، از مطالبات و دغدغه های مردم شهرستان سرخه است که پیگیری در خصوص انجام مسئولیت های اجتماعی توسط معادن و پرداخت حقوق دولتی با جدیت در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان سرخه در دولت سیزدهم از اولویت های استانداری است و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، ان شاء الله شاهد تکمیل این پروژه ها خواهیم بود.

هاشمی به حل مشکل زمین برای ساخت واحدهای مسکن مهر سرخه پرداخت و تصریح کرد: تعیین تکلیف وضعیت زمین سور سامان شهر سرخه برای استفاده در حوزه نهضت ملی مسکن، از دیگر اقدامات صورت گرفته است که ان شاء الله امروز کلنگ زنی خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل تامین زمین نهضت ملی مسکن در شهرستان سرخه

حل مشکل تامین زمین نهضت ملی مسکن در شهرستان سرخه