مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:252023-08-23اقتصادي

993 پروژه در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ زنی می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته دولت امسال حدود 993 پروژه در استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته دولت امسال حدود 993 پروژه در استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

علی حیدری اول شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر، اظهار کرد: برای تکمیل و بهره برداری این تعداد پروژه به اعتباری بالغ بر 60 هزار میلیارد تومان نیاز است.

وی افزود: از این تعداد پروژه 220 پروژه کلنگ زنی خواهد شد که اعتبار مورد نیاز برای بهره برداری این پروژه ها 54 هزار و 448 میلیارد تومان است و اعتبار هزینه شده برای افتتاح 773 پروژه، 5235 میلیارد تومان بوده است.

حیدری تصریح کرد: بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده در وزارت کشور در خصوص پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در چهارمحال و بختیاری، این استان خوشبختانه توانسته در بین 31 استان کشور، رتبه دوم را از نظر تعداد پروژه های افتتاحیه با در نظر گرفتن جمعیت به خود اختصاص دهد.

وی اضافه کرد: اگر چه این استان از نظر جمعیت و وسعت نسبت به بقیه استان ها در رتبه 25 و 26 قرار دارد ولی رسیدن به رتبه دوم یک موفقیت بسیار بزرگ برای استان محسوب می شود، از طرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

993 پروژه در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ زنی می شود

993 پروژه در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ زنی می شود