مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 21:252023-08-27اقتصادي

محصولات کشاورزی فاقد سموم نشان سلامت «تات» دریافت می کنند


کشاورزانی که در مراحل تولیدات محصولات کشاورزی خود از سموم استفاده نکنند نشان سلامت «تات» دریافت خواهند کرد.

- محصولات کشاورزی فاقد سموم نشان سلامت تات دریافت می کنند ایسنا/همدان معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: کشاورزانی که در مراحل تولیدات محصولات کشاورزی خود از سموم استفاده نکنند نشان سلامت تات دریافت خواهند کرد.

سید مجتبی خیام نکویی عصر یکشنبه 5 شهریور در آیین افتتاح طرح 36 هکتاری فراز باغات انگور شهرستان رزن در روستای خورونده به نمایندگی از 72 هکتار طرح فراز سطح استان همدان، اظهار کرد: کشاورزان اگر به سمت کشاورزی دانش بنیان روی بیاورند به طور قطع زمینه صادرات تولیدات آن ها به سایر کشورها به شرط داشتن استاندارد لازم از مرحله تولید تا فرآوری فراهم خواهد شد.

وی با تأکید بر سوق دادن کشاورزی سنتی و معیشتی کشور به سمت کشاورزی اقتصادی و دانش بنیان و بهره ور به علت محدودیت منابع آبی و کاهش بارندگی ها طی 40 سال اخیر و نیز تغییرات اقلیمی افزود: متأسفانه در 40 سال گذشته میزان میانگین بارندگی ها از 250 میلی متر، حدود 220 میلی متر کاهش داشته و شرایط به سمت خشکسالی بیشتر پیش می رود.

خیام نکویی با بیان اینکه با افزایش هر یک درجه گرمای زمین بین 10 تا 15 درصد میزان تولیدات کشاورزی در دنیا کاهش می یابد، خاطرنشان کرد: بنابراین گرمای بیشتر موجب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات کشاورزی فاقد سموم نشان سلامت «تات» دریافت می کنند

محصولات کشاورزی فاقد سموم نشان سلامت «تات» دریافت می کنند