مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:202023-08-28بين الملل

واکنش بایدن به قتل 3 سیاه پوست در آمریکا


رییس جمهور آمریکا در واکنش به تیراندازی نژادپرستانه اخیر در ایالت فلوریدای این کشور که به کشته شدن دو مرد و یک زن سیاهپوست منجر شد، ادعا کرد ایدئولوژی برتر دانستن نژاد سفیدپوست در آمریکا جایی ندارد.

- رییس جمهور آمریکا در واکنش به تیراندازی نژادپرستانه اخیر در ایالت فلوریدای این کشور که به کشته شدن دو مرد و یک زن سیاهپوست منجر شد، ادعا کرد "ایدئولوژی برتر دانستن نژاد سفیدپوست در آمریکا جایی ندارد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه گاردین، روز شنبه مرد سفیدپوستی در ایالت فلوریدای آمریکا با شلیک گلوله دو مرد و یک زن سیاهپوست را به قتل رسانده و سپس با شلیک گلوله خودکشی کرد.

رسانه های آمریکا گزارش دادند که این مرد مسلح قبل از از آنکه شروع به آتش گشودن به سمت سیاهپوستان در یک فروشگاه زنجیره ای کند، تلاش کرده بود وارد یک کالج یا دانشگاهی که به شکل سنتی به سیاهپوستان متعلق بوده، شود.

ران دی سانتیس، فرماندار ایالت فلوریدا و نامزد رقابت مقدماتی حزب جمهوریخواه، روز یکشنبه عامل مسلحی که این حمله را انجام داد یک دیوانه پر از نفرت توصیف کرده و گفت: ما اجازه نخواهیم داد کالجها و دانشگاه های سنتی سیاهپوستان هدف حمله قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بایدن به قتل 3 سیاه پوست در آمریکا

واکنش بایدن به قتل 3 سیاه پوست در آمریکا