مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 23:302023-08-31سياسي

نماینده ولی فقیه در سمنان: مسؤولان نیروهای صالح را به کارگیری کنند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مسؤولان درانتصابات از نیروهای صالح استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان امشب در دیدار احمد وحیدی، وزیر کشور و سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان که در دفتر امام جمعه سمنان انجام شد، اظهار کرد: وزیر کشور یکی از وزاری جهادی است که با تلاش و کار میدانی در جهت رضایتمندی و امیدواری مردم گام برمی دارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با قدرت و صلابت برابر دشمنان و معاندان ایستاده است، گفت: مسؤولان امر باید توجه داشته باشند، تا ظلم در جامعه به وقوع نپیوندد، که استاندار سمنان در این زمینه در استان تلاش ویژه ای دارد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: مسؤولان باید برای کارهایی که می خواهند به افراد واگذار کنند و در انتصابات از نیروهای صالح استفاده کنند.

مطیعی ضمن قدردانی از تلاش وزیر کشور برای انتصاب بهترین افراد در پست استانداران کشور اظهار کرد: استاندار سمنان با روحیه جهادی در جای جای این استان و روستاها به واسطه حضور در میدان شناخته شده است.

وی بیان کرد: انتخاب های خوب، مردم را امیدوار کرده است و دغدغه مقام معظم رهبری و رییس جمهور در مورد مردمی بودن را برطرف می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سمنان: مسؤولان نیروهای صالح را به کارگیری کنند

نماینده ولی فقیه در سمنان: مسؤولان نیروهای صالح را به کارگیری کنند