مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-29اجتماعي

شهرداری های معین تا چند روز بعد از اربعین در مهران بمانند


معاون استاندار ایلام با تاکید بر اینکه پس از اربعین باید شهر مهران را بهتر از قبل تحویل شهروندان بدهیم، گفت: باید پس از اربعین، این کار را به طور کامل انجام داد و برای این مهم، - ایسنا/ایلام معاون استاندار ایلام با تاکید بر اینکه پس از اربعین باید شهر مهران را بهتر از قبل تحویل شهروندان بدهیم، گفت: باید پس از اربعین، این کار را به طور کامل انجام داد و برای این مهم، نیاز است که شهرداری های معین تا چند روز بعد از اربعین هم در مهران بمانند.

سعید هژبری 7 شهریور در جلسه کمیته خدمات شهری اربعین که با حضور معاون خدمات شهری شهرداری تهران و رییس کمیته خدمات شهری اربعین کشور برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه هر ساله و در ایام اربعین، تمام زیرساخت های شهری مهران دستخوش اختلال و گاها تخریب می شود، باید همه کمک کنیم تا یک پارک با امکانات مناسب در این شهر احداث شود زیرا این مهم یکی از حقوق اساسی شهروندان این دیار است.

وی با بیان اینکه توانمند شدن شهرداری مهران، از زحمات شهرداری های معین و کمیته خدمات شهری می کاهد، تصریح کرد: امیدواریم برای اربعین سال آینده شاهد تحولاتی در زمینه زیباسازی شهر مهران باشیم.

معاون عمرانی استاندار ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه زائران از 5 مسیر راهی مهران می شوند، تمام شهرداری های سطح استان در برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری های معین تا چند روز بعد از اربعین در مهران بمانند

شهرداری های معین تا چند روز بعد از اربعین در مهران بمانند