مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:452023-08-23اقتصادي

بهره برداری از پروژه های راهداری با اعتبار 502 میلیارد تومان در هفته دولت


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 59 پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر 502 میلیارد تومانی در مناطق مختلف این استان آماده بهره برداری در هفته دولت است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 59 پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر 502 میلیارد تومانی در مناطق مختلف این استان آماده بهره برداری در هفته دولت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کلیم اله وثوقی در بازدید از محورهای روستایی استان گفت: 265 کیلومتر آسفالت راه ها، بهسازی و آسفالت 80 کیلومتر راه روستایی، راه اندازی 20 سامانه هوشمند جاده ای، ایمن سازی چهار نقطه پرحادثه از مهم ترین طرح هایی است که هفته دولت امسال در استان اردبیل به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: احداث و بهره برداری از 19 کیلومتر سیستم روشنایی، احداث ورودی جدید و تقاطع غیر همسطح شهر نمین، تعمیر و مرمت 17 دهنه پل و بهره برداری از یک باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی از دیگر پروژه هایی است که در استان اجرا شده و آماده بهره برداری است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با تشریح اقدامات اداره کل متبوع خود در سال جاری گفت: تجهیز 60 دستگاه کامیون گشت راهداری با اعتبار 60 میلیارد ریال، نگهداری از 261 دستگاه ماشین آلات راهداری با صرفه جویی 25 درصدی در هزینه ها، بازسازی کامل 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه های راهداری با اعتبار 502 میلیارد تومان در هفته دولت

بهره برداری از پروژه های راهداری با اعتبار 502 میلیارد تومان در هفته دولت