مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-04اجتماعي

بیش از یک میلیون و 900 هزار زائر به کشور بازگشتند


تاکنون بیش از یک میلیون و 900 هزار زائر به کشور بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سردار محمد شرفی رییس قرارگاه اربعین فراجا، در جمع خبرنگاران پایانه مرزی مهران گفت: طی نشستی که با حضور وزیر کشور و مقامات کشور عراق برگزار شد تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی اندیشیده شده تا این عزیزان به سهولت به کشور بازگردند.

  وی افزود: تاکنون بیش از یک میلیون و 900 هزار زائر به کشور بازگشتند و همچنان بحث حمل ونقل مهم ترین مولفه به شمار می آید که در این زمینه نیز خوشبختانه تمهیدات لازم پیش بینی شده و تا به امروز کسری اتوبوس نداریم.

  رییس قرارگاه اربعین فراجا یادآور شد: همکاران راهنمایی و رانندگی و سایر حوزه های انتظامی نیز با استقرار در تمامی مسیرها در حال روان سازی و راهنمایی هستند تا ان شاءالله همگی این عزیزان به سلامت به شهرهای خود بازگردند.

  وی بیان کرد: مقرر شده تا در خصوص تأمین وسایل نقلیه و مسیرهای جاده ای منتهی به کشور عزیزمان ایران را مهیاسازی و پلیس و سایر دستگاه های خدمات رسان نیز کنار زائران باشند تا بدون مشکل بازگردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، با توجه به نزدیک شدن به روز اربعین حسینی تردد ها در محورهای مواصلاتی استان افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک میلیون و 900 هزار زائر به کشور بازگشتند

بیش از یک میلیون و 900 هزار زائر به کشور بازگشتند