مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 17:002023-09-20سياسي

افزایش تعداد دشت های بحرانی کشور به 410 دشت


مدیرکل دفتر کنترل سیلاب سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: تاکنون 7217 مورد سیل در کشور ثبت شده است و طی سال های اخیر تعداد دشت های ممنوعه و بحرانی در کشور به 410 دشت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، دومین نشست از سلسله نشست های علمی-تخصصی مدیریت بلایای طبیعی، حوادث غیرمترقبه و بحران های اجتماعی با عنوان مدیریت پیشگیرانه بلایای طبیعی و بحران­ های اجتماعی به همت مجموعه فرصت و با همکاری راهبردی قررگاه خاتم الاوصیاء و تعدادی از نهاد ها و مرکز علمی و پژوهشی کشور با حضور علیرضا سعیدی، مدیر تیم واکنش سریع موج پیشرو، سیدحمیدرضا قریشی، معاون آموزش دانشکده فرماندهی و مدیریت ولایت سپاه دافوس ، سیف الله آقابیگی، مدیرکل مدیریت بحران و محمد فرامرز، مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور برگزار شد.

ثبت 7هزار و 200 سیل در کشور در ابتدای این نشست محمد فرامرز، مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری گفت: تاکنون 7217 مورد سیل در کشور ثبت شده است که علاوه بر تلفات جانی، خسارات مالی زیاد ی نیز به کشور وارد شد ه است.

طی سال های اخیر افزایش تعداد دشت های ممنوعه و بحرانی در کشور به 410 دشت (609 دشت کل کشور) و بیلان منفی و کسری بیش از 140 میلیارد مترمکعب در آبخوان ها با نرخ فرونشست 12 تا 30 سانتی­متر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد دشت های بحرانی کشور به 410 دشت

افزایش تعداد دشت های بحرانی کشور به 410 دشت