مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:252023-08-26ورزشي

ساعت بازیهای لیگ آسیا؛ میزبانی مبهم ما و سعودی


کنفدراسیون فوتبال آسیا با وجود اعلام ساعت مسابقات لیگ قهرمانان، ورزشگاه دیدارهای مستقیم تیم های ایرانی و عربستانی را معرفی نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) زمان و ساعت برگزاری دیدارهای مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل 24ـ2023 را اعلام کرد.

AFC مقابل ساعت و محل برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان، عبارت تأییدنشده را درج کرده است که نشان می دهد مسئله برگزاری بازی های تیم های سپاهان، نساجی و پرسپولیس با رقبای عربستانی در کنفدراسیون فوتبال آسیا حل نشده است.

پس از حل مشکلات سیاسی میان ایران و عربستان، رؤسای فدراسیون فوتبال دو کشور نیز جلساتی با هم برگزار کردند و تصاویری که از آن منتشر شد، نشان دهنده روابط حسنه میان آنهاست، با این حال برگزاری دیدارهای تیم های ایرانی و عربستانی در خانه یکدیگر، باید به تأیید کنفدراسیون فوتبال آسیا برسد و تا آن زمان مصوبه قبلی درباره برگزاری مسابقات در کشور ثالث به قوت خود باقی است.

با توجه به اینکه AFC قصد دارد دیدارهای مرحله گروهی را نیز با VAR (کمک داور ویدیویی) برگزار کند، زمزمه هایی مبنی بر ناکامی تیم های کشورمان از میزبانی در ورزشگاه های ایرانی به گوش رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت بازیهای لیگ آسیا؛ میزبانی مبهم ما و سعودی

ساعت بازیهای لیگ آسیا؛ میزبانی مبهم ما و سعودی