مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-03اقتصادي

علت چند نرخی بودن مرغ در اصفهان/ جوجه ریزی 20 درصد افزایش یافت


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، وارد کردن گوشت مرغ از استان های شمالی و مجاور به اصفهان را علت چند نرخی بودن این کالا در فروشگاه ها دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا بیان اینکه بازرسان این سازمان مرتب بازار مرغ را بررسی می کنند، اظهار داشت: گوشت مرغ در اصفهان به دلیل نظارت های دقیق با قیمت پایین تر نسبت به مرغ شمال عرضه می شود.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه همکاران ما در جهاد کشاورزی و بازرسی واحد اصناف و حوزه بسیج اصناف بر بازار مرغ نظارت دارند و کمک می کنند اما یک هزار و 850 واحد عرضه مرغ را باید با تعداد کمی نیرو کنترل کرد که این امر به دلیل کمبود نیرو هر روز امکان پذیر نیست.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه عرضه مرغ با ارائه کارت ملی در اصفهان وجهه خوبی نداشت و از این گزینه منصرف شدیم، ابراز داشت: از مردم درخواست داریم هر گونه گران فروشی را با شماره گیری 124 گزارش کنند.

ایراندوست خاطرنشان کرد: گوشت مرغ در بازار اصفهان هم از داخل استان تأمین و هم از شمال کشور و استان های مجاور وارد می شود و به همین دلیل قیمت ها متفاوت شده است و زمانی که تعادل عرضه و تقاضا بر هم بخورد یک مقدار این چالش ها را ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت چند نرخی بودن مرغ در اصفهان/ جوجه ریزی 20 درصد افزایش یافت

علت چند نرخی بودن مرغ در اصفهان/ جوجه ریزی 20 درصد افزایش یافت