مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 02:102023-08-25ورزشي

برگزاری 12 اردوی آماده سازی تیم های ملی اسکیت برای مسابقات آسیایی هانگژو


برای آمادگی تیم های فری استایل و سرعت اسکیت بانوان و آقایان 12 اردوی آماده سازی برگزار شد تا بازیکنان ملی پوش به آمادگی کامل برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شهرستان آمل، مجید مهرجو جمعه شب در حاشیه برگزاری مسابقات اسکیت رولبال دسته جات آزاد مردان کشور به میزبانی این شهرستان اظهار کرد: مازندران از استان های شاخص در رشته ورزشی اسکیت است و تاکنون ورزشکاران این استان شمالی کشور عملکرد خوبی در میادین مختلف داشتند.

وی با اشاره به فعالیت ورزشکاران، داوران و مربیان شاخص اسکیت در مازندران، افزود: وجود پیست تخصصی اسکیت در استان مازندران احساس می شود هرچند فدراسیون اسکیت در بحث قهرمانی، مربیگری و فنی دخالت دارد برای ساختن سالن تخصصی و پیست اسکیت نیازمند همت مسؤولان استانی هستیم.

مهرجو با اعلام اینکه نیاز است تا مسؤولان مازندران در زمینه بهره برداری از پیست تخصصی اسکیت استان توجه ویژه داشته باشند، گفت:  با توجه به تلاش فراوان مسؤولان اسکیت مازندران انتظار داریم اسکیت سواران این استان در آینده نزدیک در میادین مختلف جهانی، المپیک و آسیایی خوش بدرخشند.

وی با اشاره به در پیش بودن مسابقات اسکیت قهرمانی آسیا به میزبانی هانگژو کشور چین، متذکر شد: هم اکنون همه تمرکز فدراسیون اسکیت بر روی اعزام بهترین نفرات به رقابت های آسیایی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 12 اردوی آماده سازی تیم های ملی اسکیت برای مسابقات آسیایی هانگژو

برگزاری 12 اردوی آماده سازی تیم های ملی اسکیت برای مسابقات آسیایی هانگژو