مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 09:002023-09-22بين الملل

محورهای مهم مصاحبه نخست وزیر عراق با «سی ان ان» درباره ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در گفتگو با شبکه سی ان ان گفت: وزارت خارجه عراق و آمریکا در جهت ترتیب دادن موعد سفر قریب الوقوع به آمریکا در پاسخ به دعوت جو بایدن، - محورهای مهم مصاحبه نخست وزیر عراق با سی ان ان درباره ایران نخست وزیر عراق در گفتگو با یک رسانه آمریکایی درباره موضوعات مختلفی از جمله بحث مرزهای عراق با ایران و ترکیه و تقریب دیدگاه ها میان ایران و کشورهای عربی سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در گفتگو با شبکه سی ان ان گفت: وزارت خارجه عراق و آمریکا در جهت ترتیب دادن موعد سفر قریب الوقوع به آمریکا در پاسخ به دعوت جو بایدن، رییس جمهور این کشور تلاش می کنند.

باید توافقنامه چارچوب استراتژیک که شامل پرونده های اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و امنیتی است، فعال شود و تمایل جدی برای توسعه روابط دوجانبه در زمینه های دیگر نیز وجود دارد.

عراق کشور موثری در بازار انرژی است و فرصت های بسیاری برای فعالیت شرکت های آمریکایی در زمینه های مختلف وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه عراق امروز به نیرو های رزمی چه از سوی آمریکا یا سایر کشور های ائتلاف نیازی ندارد، گفت که نیرو های امنیتی عراق به مرحله پیشرفته ای از آمادگی رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای مهم مصاحبه نخست وزیر عراق با «سی ان ان» درباره ایران

محورهای مهم مصاحبه نخست وزیر عراق با «سی ان ان» درباره ایران