مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:102023-09-10ورزشي

کوهنوردان آستارایی قله کمال سهند را فتح کردند


جمعی از کوهنوردان عضو باشگاه کوهنوردی و صعودهای ورزشی آرارات آستارا، قله 3707 متری کمال سهند در استان آذربایجان شرقی را فتح کردند.

- ایسنا/گیلان جمعی از کوهنوردان عضو باشگاه کوهنوردی و صعودهای ورزشی آرارات آستارا، قله 3707 متری کمال سهند در استان آذربایجان شرقی را فتح کردند.

هفت نفر از کوهنوردان باشگاه کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان مرزی بندر آستارا از استان گیلان به سرپرستی و مدیریت فرامرز فکری از کوهنوردان مطرح کشور، گیلان و آستارا و جلوداری الهه همدم نیا از بانوان فعال کوهنورد گیلان و آستارا، قله کمال رشته کوه سهند را به عنوان مرتفع ترین قله و بام استان آذربایجان شرقی فتح کردند.

فرامرز فکری، الهه همدم نیا، نیما طرقدار، مهدی حسین نژادی، مهناز کوشش خواه، محمد کیانی و بابک کیانی نفرات حاضر در این صعود ورزشی بودند.

مهدی حسین نژادی، خبرنگار خبرگزاری ایسنای استان گیلان نیز در این صعود ورزشی با همراهی اعضای باشگاه کوهنوردی و صعودهای ورزشی آرارات آستارا موفق به صعود به قله کمال رشته کوه سهند شد.

این کوهنورد در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه رشته کوه سهند به عنوان یکی از جاذبه های طبیعی از ظرفیت های مناسب و بزرگی در بخش گردشگری خطه آذربایجان شرقی برخودار است اظهار کرد: قلل مرتفع و زیبای سهند، مهمترین مقصد گردشگری و کوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهنوردان آستارایی قله کمال سهند را فتح کردند

کوهنوردان آستارایی قله کمال سهند را فتح کردند