مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:152023-08-24سياسي

رزمایش مشترک جنگ الکترونیک ارتش در منطقه وسیعی از مرکز کشور برگزار می شود


رزمایش مشترک جنگ الکترونیک «سپر حافظان ولایت 1402» با شرکت نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران از فردا در منطقه وسیعی از مرکز کشور برگزار می شود.

- رزمایش مشترک جنگ الکترونیک سپر حافظان ولایت 1402 با شرکت نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران از فردا در منطقه وسیعی از مرکز کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش و فرمانده رزمایش مشترک جنگ الکترونیک سپر حافظان ولایت 1402 با اعلام خبر فوق افزود: با توجه به اهمیت جنگ الکترونیک در نبردهای امروز و نقش موثری که در جنگ های آینده دارد، توجه ویژه به فناوری های جنگ الکترونیک و تربیت و آموزش نیروی انسانی متعهد و متخصص در این حوزه طی سال های گذشته در دستور کار ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

وی افزود: ما امروز در حوزه جنگال پیشرفت شایان توجهی در طراحی و تولید تجهیزات مورد نیاز خود با اتکا به دانش تخصصی و توانمندی های داخلی داشته ایم و زیرساخت ها و آموزش های مناسبی داریم و برای مقابله با تهدیدات امروز و پیش بینی مقابله با تهدیدات آینده در این حوزه پیچیده و حساس به نتایج مطلوبی رسیده ایم که لازم است برخی از این دستاوردها در میدان نبرد محک زده و مورد آزمایش قرار داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مشترک جنگ الکترونیک ارتش در منطقه وسیعی از مرکز کشور برگزار می شود

رزمایش مشترک جنگ الکترونیک ارتش در منطقه وسیعی از مرکز کشور برگزار می شود