مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-27سياسي

تفکیک زباله از مبدأ از طریق صداوسیما فرهنگ سازی شود


رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه صدا و سیما به صورت پراکنده برنامه های آموزشی در مباحث مختلف پخش می کند گفت: پسماند، تفکیک زباله از مبدأ مباحثی است که نیاز به فرهنگ سازی و ارائه آموزش از طریق صدا و سیما دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر امروز به همراه جمعی از اعضای شورا در دیدار با مدیرکل صداوسیمای گیلان در ساختمان صداوسیما با اشاره به اینکه خدا را شاکریم در دورانی زندگی می کنیم که حاکمیت شیعه حاکم است، اظهار کرد: تعدادی از کارکنان شهرداری رشت به منظور خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) به کربلای معلی عازم شدند تا بتوانند همچون ادوار گذشته به این عزیزان خدمات رسانی کنند.

وی با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامی داشت هفته دولت و روز کارمند افزود: با خدمات ماندگاری که این دو شهید گرانقدر در دوران کوتاه خدمت انجام دادند برای همیشه نام و یاد آنان در قلب و روح جان مردم ماندگار شد.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در دوران فعالیت شورای چهارم رشت تعامل خوبی ما بین صداوسیما و مجموعه مدیریت شهری حاکم بود، افزود: صداوسیما با حضور در جلسات شورا مباحث مهم را منعکس می کرد و مصوبات شورا را به اطلاع شهروندان شریف می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکیک زباله از مبدأ از طریق صداوسیما فرهنگ سازی شود

تفکیک زباله از مبدأ از طریق صداوسیما فرهنگ سازی شود